ازدواج اینترنتی در چت روم ها و شبکه های اجتماعی

در دنیای حاضر با پیشرفت تکنولوژی و امدن ابزار های مدرن و پیشرفته ازدواج های فضای مجازی روند صعودی و رو به رشدی داشتند اما بحث ما در مورد این نیست و میخواییم بدونیم که آیا این ازدواج ها موفق هستد یا نه ؟

در پاسخ به این سوال هر کس به شخصه عقیده خاص و سلیقه خاصی دارد و بسیاری از متخصصین و روانشناسان نظرات موافق و مخالفی در این مورد داده اند .

اول اینکه معیارهای ازدواج در هر شخصی متفاوت از بقیه است و برای بعضی شکل ظاهری و برای بعضی باطن و شخصیت وجودی مهم است .

ولی نظر اکثر کارشناسان این است که فقط با تکیه بر فضای اینترنتی سریعا تصمیم به ازدواج نگیریم چرا که در چت روم ها و فضاهای مجازی شخصیت هرکسی معلوم نمیشه و حداقل چندین جلسه حضوری برای شناخت فرد مورد نظر لازم و ضروری است .



البته این اتاق های چت این مزیت را دارند که میتوانید از هر شهری شخص مورد نظر را برای ازدواج انتخاب کنید ولی همانطور که گفتیم در صورت امکان حداقل چندین جلسه قرار حضوری برای صحبت و اشنایی بیشتر با شخص و خانواده ی شخص بذارید .

چون در فضای چتروم و فضای مجازی نمیشود به هرکسی اعتماد کرد و فقط به تایپ چندین جمله نمیتوان به شخصیت باطنی مخاطب مورد نظرتان پی برد و علایق و عقیده هاو افکار هر شخصی در تایپ چند جمله نمیگنجد . با این حال من افرادی را میشناسم که از کشور خودمان با شخصی در کشور کانادا ارتباط چت و گفتگو داشته که سرانجام ازدواج هم کردند و زندگی موفقی هم داشتند .

اما به این سادگی هم نبود . انها چندین جلسه حضوری قرار گذاشتند و راجب انتظارات و عقاید خود حرف زدند و با شناخت عمیق از یکدیگر تصمیم به ازدواج گرفتند

منبع : gol-chat.ir